Nye dekk

Postet av Sturla IF - Gren Friidrett den 18. Okt 2019

Sesongen for dekkskift og dekkhotell. Rabattene vi har er som følger:

• 10% på dekkhotell
  • 5% på alle dekk
  • 5% på dekkservice
  • 5% på olje og batterier

Drammensmaraton

Postet av Sturla IF - Gren Friidrett den 15. Okt 2019

Neste års Drammensmaraton blir arrangert søndag 6 september.Sett av dagen.

TRENING I OKTOBER. Det blir en pause for de yngste. Fra12år (2007) og eldre blir det trening ute tirsdag og torsdag

Postet av Sturla IF - Gren Friidrett den 7. Okt 2019

Det blir fellestreninger UTE hver tirsdag og torsdag i hele oktober. Det blir ikke tilgang på garderober, men vi kan låse inn bager og ekstra tøy. NB! Tirsdag 8. oktober blir det ingen trening, men dugnad på Landfallhytta opp!

Oppmøte utenfor Drammenshallen begge dager kl 18:00

Tirsdager 18:00 til 19:15

Torsdager 18:00 til 19:15

Første uken i november får vi tilgang på Drammenshallen og det blir nye treningstider.

Se under treningstider

I november starter vi også opp trening igjen for de yngste ( 08 og yngre ).

Ola avsluttet en super sesong med 10. plass i VM! Alle i klubben er så stolte av deg, GRATULERER!

Postet av Sturla IF - Gren Friidrett den 2. Okt 2019

GRATULERER OLA

Det er slik vi kjenner deg fra Marienlyst.

VM og hele sesong 2019 må gi Ola motivasjon til videre satsing og neste år blir det OL. Vi gleder oss og skal love full støtte videre.

Mange gledelige resultater i Sigdal under NMjr

Postet av Sturla IF - Gren Friidrett den 25. Aug 2019

Ingrid Pernille Rismark er tilbake fra skade og imponerte med sølv på 400m U20, 58.23. Hun løp også 400m på 1000m stafettlaget sammen med Henriette Collett-Østensen, Hedda Ekrem Johansen og Helene Oulie.

Våre tre kappgjengere innfridde. Det ble et overlegent gull til Maren Bekkestad, sølv til Benjamin Bjørnstad og fjerdeplass til Daniel Oppen. Alle U20

I samme juniorklasse fikk Hedda semifinaleplass på 100m. Sander (15) debuterte i NMjr med 3.40 i stav. Synne Tronslien var med i lengde og tresteg, men fikk det ikke helt til. Kommer sikkert sterkere tilbake i UM om to uker.

I U23 stilte Marius Tronslien i lengde og tresteg, det ble sølv og gull.

Berit Stunes Isene tok sølv i diskos

Resultater